Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.

BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 20 lat, właściciel m.in. marki Lionelo, Overmax, Zeegma. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją zaawansowanych technologicznie produktów, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału.

Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.

Tu znajdziesz nasze wszystkie ogłoszenia. Jeśli nie widzisz aktualnie nic dla siebie wyślij nam swoje CV na maila: [email protected]

Specjalista ds. ruchu reklamowego

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania, ambitne projekty i wpływ na rozwój marki,
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata - umowę o pracę lub umowę B2B (decyzja należy do Ciebie),
  • dużą decyzyjność i samodzielność w działaniach,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość skorzystania ze zniżek na pakiet MedicoverSport i prywatną opiekę medyczną Enelmed,
  • pracę w pełnym dobrej energii zespole,
  • zniżki na produkty naszych marek.

Twoje zadania to:

  • planowanie, wdrażanie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Meta,
  • dobór odpowiednich słów kluczowych,
  • dostosowywanie reklam do celów biznesowych firmy,
  • odpowiednie grupowanie produktów, optymalizacja feeda produktowego,
  • monitorowanie efektywności reklam i dokonywanie niezbędnych korekt,
  • optymalizacja budżetów kampanii oraz dbanie o maksymalizację ROI,
  • planowanie, wdrażanie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Facebook Ads,
  • planowanie i uruchamianie kampanii reklamowych na różne cele, takie jak zwiększenie świadomości, generowanie konwersji czy promocje konkretnych produktów,
  • segmentacja i docieranie do odpowiednich grup odbiorców,
  • tworzenie kreatywnych reklam przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych w Business Manager,
  • testowanie różnych wariantów reklam w celu zwiększenia ich efektywności,
  • optymalizacja budżetów kampanii oraz dbanie o maksymalizację ROI,
  • zarządzanie budżetem reklamowym i jego optymalizacja pomiędzy źródłami reklam,
  • tworzenie i optymalizacja reklam tekstowych, graficznych oraz wideo,
  • monitorowanie wyników kampanii za pomocą Google Analytics oraz przygotowywanie okresowych raportów,
  • stałe monitorowanie nowości i trendów w świecie reklamy online,
  • współpraca z działem grafiki w zakresie przygotowywania materiałów reklamowych,
  • raportowanie wyników i rekomendacje działań na podstawie analizy danych,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu optymalizacji strategii marketingowej.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • minimum 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia kampanii w Google Ads i Facebook Ads,
  • biegłą znajomość Google Analytics i Google Tag Manager na poziomie podstawowym,
  • znajomość Looker Studio będzie dodatkowym atutem,
  • zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji opartych na danych,
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • kreatywność i innowacyjne podejście do problemów.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Specjalista ds. Produkcji Fotograficznej

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz przyspieszenia Twojej kariery.

Twoje zadania to:

  • organizacja produktowych sesji zdjęciowych poprzez czynny udział: koordynację, opiekę produktu oraz nadzór jakościowy,
  • tworzenie briefów sesji produktowych we współpracy z odpowiednim PM i/lub BM,
  • praca w wewnętrznym studiu fotograficznym,
  • retusz fotografii produktowych oraz lifestylowych,
  • śledzenie trendów rynkowych w celu utrzymania najefektywniejszych prezentacji produktów.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • bardzo dobrze znasz programy Adobe (Photoshop, Lightroom, Indesign),
  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • doskonałe zarządzasz czasem i posiadasz wysoki poziom organizacji, umożliwiający jednoczesne prowadzenie wielu projektów i konsekwentne dotrzymywanie terminów,
  • posiadasz umiejętności konceptualizacji i komunikacji wizualnej z dbałością o szczegóły.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Grafik/ Designer

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata,
  • nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz przyspieszenia Twojej kariery.

Twoje zadania to:

  • projektowanie materiałów graficznych (digital) na kanały sprzedażowe: Allegro, Amazon, www. zgodnych z identyfikacją 2 marek: Zeegma i Overmax,
  • wsparcie działu graficznego w obszarze projektowania materiałów graficznych (np. katalogi, broszury, bannery, materiały na social media),
  • obróbka i retusz zdjęć – zarówno produktowych (packshotów) i wizerunkowych (lifestyle) na potrzeby kanałów sprzedażowych,
  • wsparcie działań w obszarze produkcji opakowań zgodnych z identyfikacją w.w marek,
  • śledzenie trendów rynkowych w celu utrzymania najefektywniejszych prezentacji produktów.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • posiadasz zdolności graficzno-artystyczne potwierdzone w portfolio,
  • znasz programy Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign),
  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku po stronie klienta lub w agencji reklamowej,
  • znasz podstawy DTP i przygotowania do druku,
  • doskonałe zarządzasz czasem i posiadasz wysoki poziom organizacji, umożliwiający jednoczesne prowadzenie wielu projektów i konsekwentne dotrzymywanie terminów,
  • posiadasz umiejętności konceptualizacji i komunikacji wizualnej z dbałością o szczegóły.

Mile widziane

  • umiejętność tworzenia animacji 2D w programie Adobe After Effects.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Montażysta Video

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • możliwość pracy hybrydowej,
  • umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • swoboda przy montażu video - jesteśmy otwarci na nowe pomysły,
  • czynne uczestniczenie w procesie twórczym (pomysł, planowanie, preprodukcja),
  • wsparcie i mentoring w rozwijaniu umiejętności,
  • rozwój umiejętności pracy w zespole i na planie zdjęciowym w kierunku operatora kamery / asystenta kamery,
  • poszerzanie wiedzy w zakresie oświetlenia planu.

Twoje zadania to:

  • samodzielny montaż, kolorkorekcja i udźwiękowienie (czasem podstawowa obróbka audio) surowego materiału video w oparciu o brief,
  • umiejętność maksymalnego wykorzystania materiału tj. format 16:9 w wersji 30, 15, 5s oraz docięcie filmu do pionu/kwadratu pod Instagram/adsy,
  • znajomość pakietu Adobe - w szczególności After Effects,
  • dodawanie i trackowanie napisów,
  • umiejętność pracy na maskach,
  • umiejętność czyszczenia ujęć z niedoskonałości (kurz, zabrudzenia, wygniecenia),
  • znajomość trendów video na różnych platformach społecznościowych,
  • samodzielność i dotrzymywanie terminów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikacja interpersonalna.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • umiejętność pracy z kamerą na planie,
  • czujne oko i dbałość o szczegóły,
  • doświadczenie w pracy na planie zdjęciowym.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego w j. Niderlandzkim (Holenderskim)

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwości awansu i rozwoju,
  • szkolenia,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • zniżki na produkty oferowane przez Firmę,
  • pracę w rozwijającej się firmie,
  • stabilność zatrudnienia,
  • niekorporacyjną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu,
  • praca w nowo wyremontowanym biurowcu od pon-pt w godz. 8-16,
  • darmowy parking.

Twoje zadania to:

  • obsługa mailowa i telefoniczna klienta,
  • obsługa internetowych serwisów sprzedaży,
  • obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami,
  • tłumaczenie gotowych tekstów o produktach.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu,
  • odpowiedzialność, dokładność, wszechstronność, komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość języka Niderlandzkiego (Holenderskiego) - warunek konieczny,
  • znajomość innych języków obcych będzie atutem,
  • chęć rozwoju.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Magazynier

Miejsce pracy: Żerniki

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze, premię miesięczną oraz premię kwartalną uzależnioną od wyników Twojej pracy,
  • wdrożenie przez doświadczonego pracownika operacji,
  • doświadczoną kadrę managerską,
  • przyjazną, otwartą atmosferę w młodym zespole,
  • możliwość rozwoju w firmie o wysokim potencjale wzrostu,
  • możliwość awansów wewnętrznych - 80% zespołu managerów/specjalistów pochodzi z awansów wewnętrznych,
  • program rekomendacji pracowników dzięki któremu wspólnie poszerzamy nasz zespół,
  • prywatną opieka medyczna,
  • zniżki na produkty oferowane przez firmę,
  • dwuzmianowy system pracy,
  • imprezy integracyjne,
  • parking dla dwu oraz czterokołowców,
  • preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
  • kawa / herbata.

Twoje zadania to:

  • przygotowanie zamówień klientów,
  • inne łatwe prace magazynowe.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • nie oczekujemy doświadczenia w magazynie - wszystkiego Cię nauczymy,
  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym,
  • dokładność.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent

Lieu de travail: France

Nous offrons:

  • un travail intéressant, riche en défis et en projets ambitieux, réalisé au sein d'une équipe jeune;
  • un salaire attractif en fonction des compétences et de l'expérience;
  • une forme d'emploi adaptée aux besoins du Candidat;
  • une attitude de coopération et une atmosphère non corporative;
  • une possibilité de développement professionnel et d'accélération de votre carrière.

Vos tâches consistent à:

  • augmenter la part de l'entreprise en vendant de nos produits;
  • développer la distribution dans la zone/région qui vous est confiée;
  • encourager des clients par notre offre et développer la coopération avec eux;
  • préparer les offres, négocier les conditions commerciales;
  • fournir un excellent niveau de service à nos clients;
  • organiser des formations à propos des produits;
  • visiter les magasins et veiller sur l'exposition/ mise en avant de nos produits;
  • établir des relations commerciales à long terme avec les clients;
  • analyser les activités de la concurrence, de rechercher des solutions non standards.

Vous êtes le candidat idéal, si:

  • vous avez de l'expérience dans un poste similaire;
  • vous connaissez le secteur puériculture ou de l'électronique grand public/petit électroménager;
  • vous vous caractérisez par votre efficacité et détermination à atteindre vos objectifs;
  • vous savez organiser habilement votre temps de travail, vous êtes indépendant et ouvert aux défis;
  • vous possédez de véritables compétences relationnelles et êtes à l’aise à l’oral;
  • vous avez envie de relever des challenges;
  • Vous êtes mobile.
Envoyez votre CV à l'adresse: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent

Arbeitsort: Deutschland

Wir bieten:

  • interessante Tätigkeit mit vielen Herausforderungen und ehrgeizigen Projekten in einem jungen Team;
  • attraktive, den Fähigkeiten und Erfahrungen entsprechende Vergütung;
  • an die Bedürfnisse des Bewerbers angepasste Form der Beschäftigung;
  • kooperative und nicht korporative Atmosphäre;
  • Möglichkeit, sich beruflich weiterzuentwickeln und Ihre Karriere zu beschleunigen.

Ihre Aufgaben sind:

  • Erhöhung der Anteile des Unternehmens durch Produktverkäufe;
  • Entwicklung des Vertriebs in dem zugewiesenen Gebiet;
  • Kundengewinnung;
  • Erstellen von Angeboten, Aushandlung von Geschäftsbedingungen;
  • ein hervorragendes Serviceniveau für unsere Kunden zu bieten;
  • Produktschulungen;
  • Kontrolle der Produktausstellung;
  • Aufbau langfristiger Geschäftsbeziehungen mit Kunden;
  • Analyse der Aktivitäten der Wettbewerber, Suche nach maßgeschneiderten Lösungen.

Sie sind der ideale Kandidat, wenn Sie:

  • Erfahrung in einer ähnlichen Position haben;
  • mit der Babyartikel- oder Unterhaltungselektronikbranche vertraut sind;
  • leicht Kontakte knüpfen und Beziehungen aufbauen;
  • sich durch Effektivität und Entschlossenheit bei der Erreichung Ihrer Ziele auszeichnen;
  • Ihre Arbeitszeit richtig organisieren können, Sie sind unabhängig und offen für Herausforderungen.
Senden Sie Ihren Lebenslauf an: [email protected]